AgriaSimRacing

út a minőségi versenyzéshez..

ACCFUN GT3 Sorozat



ACC FUN GT3 TOP 3 Interjúk

1. Hely: Mucska Erik

Elsősorban gratulálok mindenkinek aki célba ért a futamon. Az én futamom kissé akciómentesre sikeredett az első 10-15 percet leszámítva, Kristóf remek munkát végzett és nyomás alatt tudott tartani, viszont utána talán kezdtek elfogyni a gumijai, és visszaesett a tempója. Az autó beállítás nagyon jól sikerült nálam, aminek örülök és a gumikat is sikerült beosztani, talán már kissé túl gumikímélő lett a beállítás. 🙂 Összességében élveztem a futamot és várom a következő pilótacserést. Sok sikert kívánok minden pilótának a továbbiakban és BÚÉK 🍾

  1. ZOLDER
    2021.09.24.
  2. PAULRICARD
    2021.10.12..
  3. HUNGARORING
    2021.10.22.
  4. MONZA
    2021.11.05.
  5. KYALAMI
    2021.11.20.
  6. SUZUKA
    2021.12.03.
  7. IMOLA
    2021.12.29.
  8. BATHURST
    2022.01.14.
  9. BRANDSHATCH
    2022.02.25.
  10. ZANDVOORT
    2022.03.25.
  11. SNETTERTON
    2022.04.16.
  12. KYALAMI
    2022.06.20.
  13. SPA
    2022.08.28.
  14. Nürburgring
    2022.12.29.

2. Hely: Molnár Kristóf

Eléggé unalmas versenyem volt szinte végig. A rajtnál sikerült 1 pozíciót javítanom, aztán próbáltam tapadni Erik-re, de nem volt sok esélyem a Porsche ellen ezen a pályán. Az elso etapomban rossz guminyomásokat állítottam be, 28,1-28,4 kozott voltak a gumiaim, igy gyorsan elfogytak sajnos. A kiállásom után már jobb volt a tempóm, de addigra Erik már 10mp korul volt elottem, a mögöttem lévő versenyző pedig hibázott és leszakadt, innentol kezdve egy ures terben autoztam vegig. Szoval unalmas versenyem volt, de orulok, hogy a masodik helyet megtudtam szerezni. Gratulálok mindenkinek, aki célba ért.

3. Hely: Szuh Csaba

Fantasztikus verseny volt, az autóválasztás is nagyon bejött, bár az elején nagyon nehéz volt megtalálni a megfelelő fék beállítást. Megtankolva nem mentem a lexussal 1 métert sem, így meglepett mennyire más volt az autó egyensúlya. 20 perc után nagyjából sikerült megtalálni a megfelelő ABS, és fékerő eloszlás beállítást, így bátrabban tudtam bevetődni a kanyarokba. A boxkiállásig Antal Isti jól megizzasztott a Nissannal, de szerencsére a Lexust nem lehetett az egyenesekben megfogni, így nem hagytam neki támadási felületet. A kiállás után sikerült visszajönni Isti elé közvetlenül, de a friss gumiknak hála el tudtam előle lépni hamar, és viszonylag unalmas körülmények között tudtam befejezni a versenyt..s

Kövess minket

Az AgriaSimRacing megtalálható Facebook-on, és YouTube-on egyaránt!

© Copyright 2021-2022 Minden jog fenntartva - All Rights Reserved